У среду, 11. септембра, у манастиру Светих српских просветитеља у Колумбусу свечано је Светом Архијерејском Литургијом прослављен празник Усековања главе Св. Јована Крститеља. Свету Архијерејску Литургију је служио Његово Преосвештенство Хорепископ новобрдски и панонски Г.Г. Максим
Усековање главе светог Јована Крститеља
Ирод Антипа, син старога Ирода, убице младенаца Витлејемских у време рођења Господа Исуса, беше господар Галилеје у време проповеди Јована Крститеља. Беше тај Ирод жењен ћерком некога арапског кнеза Арете. Но Ирод, зли изданак од злога корена, отера своју закониту жену и незаконито узе себи за сожителницу Иродијаду, жену свога брата Филипа, који беше још у животу.
Недеља 11. по Духовдану у Колумбусу (САД)
У недељу 11. по Духовдану, 8. септембра, Његово Преосвештенство Епископ рашко-призренски у егзилу Г.Г. Ксенофонт служио је Свету Архијерејску Литургију у манастиру Светих српских просветитеља у Колумбусу (САД). Епископу Ксенофонту су на Литургији саслуживали: Његово Преосвештенство Хорепископ новобрдски и панонски Г.Г. Максим и више свештенослужитеља епархије.
Велика Госпојина свечано прослављена у Брамптону (Канада)
Поводом храмовне славе, Успења Пресвете Богородице, Његово Преосвештенство Хорепископа новобрдски и панонског Г.Г. Максима служио је Свету Архијерејску Литургију у истименом парохијском храму у Брамптону (Канада) уз саслужење старешине капеле протојереја-ставрофора Стефана Икономовског, јереја Драгише Мачара
Обележавање 110. годишњице Гучевске битке
Дана 7. 9. 2024. године одржаће се једанесто традиционално обележавање успомене на Гучевску битку.
Окупљање почиње у 09:30 часова у Бањи Ковиљача, ул. Маршала Тита у парку код биста краљa Петра I Карађорђевића и краља Александра Карађорђевића. Свечаност ће започети у 10:00 часова кратком молитвом, а затим креће Литија до спомен-костурнице на Гучеву, где ће се са крстом, барјацима, иконама, заставама, молитвом и песмом, прећи десетак километара.
Свети Владика Николај: Недеља 10. по Духовдану
ЈЕВАНЂЕЉЕ О НЕМОЋИ НЕВЕРОВАЊА И МОЋИ ВЕРЕ
Матеј 17, 14-23. Зач. 72.
Од када је света и века сви народи на земљи веровали су, да постоји духовни свет, да постоје невидљиви духови. Само су се многи народи варали у томе, што су злим духовима приписивали већу моћ него добрим, и што су временом зле духове прогласили боговима, подизали им храмове, приносили жртве и молитве, и очекивали од њих све.